یک داکتر از سوی افراد مسلح در ننگرهار ربوده شد

منابع در ننگرهار میگویند که افراد مسلح یک داکتر جلدی را در ولسوالی سرخرود این ولایت ربودهاند.
این منابع میگویند که داکتر زلمی احمدزی، متخصص امراض جلدی روز شنبه از سوی افراد مسلح در مسیر شاهراه جلالآباد – کابل از سوی افراد مسلح ربوده شده است.
در همین حال بستگان داکتر احمدزی میگویند افرادی که او را ربودهاند خود را اعضای طالبان معرفی کردهاند.
شیر آغا اصولی، یکی از اعضای خانواده داکتر احمدزی به اطلاعات روز گفته که آنان این قضیه را با مقامهای محلی طالبان در ننگرهار در میان گذاشتهاند، اما از سوی آنان پاسخ قناعت کننده دریافت نکردهاند.
به گفته او با گذشت چند روز هنوز از سرنوشت احمدزی خبری نیست و مسئولان محلی طالبان نیز در باره سرنوشت این داکتر ابراز بیخبری کردهاند.
این در حالیست که پیش از این نیز یک داکتر متخصص عصبی در ولایت بلخ ربوده شده و پس از حدود یک ماه به قتل رسیده بود.



