افغانستان

رویداد ترافیکی در پکتیا منجر به کشته شدن دو طالب شد

مسئولان محلی در پکتیا میگویند که در نتیجه وقوع حادثه ترافیکی در شهر گردیز، مرکز این ولایت دو طالب کشته‌اند.

احمد علی جان، والی طالبان برای پکتیا میگوید که این رویداد روز گذشته در نتیجه برخورد یک موتر رنجر با یک عراده موترسایکل در مقابل قول ۲۰۳ تندر صورت گرفته است.

به گفته در نتیجه این رویداد دو نظامی طالب کشته شده‌اند.

این در حالیست که پیش از این نیز بارها وقوع رویدادهای ترافیکی جان نظامیان طالبان و غیرنظامیان را گرفته است.

علت وقوع بیشتر این رویدادهای ترافیکی بی‌احتیاطی راننده‌گان عنوان شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا