افغانستان

سه دزد از سوی طالبان در کابل کشته شد

مسئولان طالبان در کابل میگویند که سه تن از سوی افراد این گروه به اتهام دزدی کشته شده‌اند.

خالد زدران، سخنگوی فرماندهی امنیه این گروه در کابل در توییتی نوشته که این رویداد صبح امروز در مربوطات حوزه پنجم شده کابل در پس از آن رخ داده که سه دزد پس از دزدی با نیروهای طالبان درگیر شده‌اند.

او افزوده که از نزد افراد کشته شده یک عراده موتر دزدی‌شده و مقداری پول نقد به‌دست آمده است.

به گفته او در نتیجه این درگیری یک نیروی طالب نیز زخم برداشته است.

این در حالیست که در این اواخر دزدی‌های مسلحانه در اکثر ولایت کشور افزایش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا