افغانستانورزش

تیم ملی پرورش‌اندام و فیتنس افغانستان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جنوب آسیا عازم بوتان شد

تیم ملی پرورش‌اندام و فیتنس افغانستان صبح امروز (یک‌شنبه) به‌منظور شرکت در رقابت‌های قهرمانی جنوب آسیا، راهی کشور بوتانشد.

فدراسیون پرورش‌اندام و فیتنس افغانستان اعلام کرده است که در این رقابت‌های معتبر آسیایی، ۱۵ ورزشکار به همراه سه عضو هیأت،به نمایندگی از افغانستان حضور خواهند داشت.

رقابت‌های قهرمانی پرورش‌اندام و فیتنس جنوب آسیا از تاریخ ۳۰ جون در شهر تیمفو، پایتخت بوتان، با حضور ورزشکارانی از نزدیک به۱۰ کشور منطقه برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا