افغانستان

۷ طالب از سوی افراد وابسته به جبهه آزادی در بدخشان کشته و زخمی شدند

جبهه آزادی مدعی شده است که افراد آنان در یک حمله ۷ تن از جنگجویان طالبان را در بدخشان کشته و زخمی کرده‌اند.

به نقل از آماج نیوز، جبهه آزادی افغانستان گفته این حمله شنبه شب از سوی افراد این جبهه در شاهراه کشم – فیض‌آباد ولایت بدخشان صورت گرفته و در نتیجه آن سه تن از جنگجویان طالب کشته شده و ۴ تن دیگر شان زخم برداشته‌اند.

با این حال مسئولان طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

این در حالیست که قبل از این نیز از سوی افراد جبهه آزادی چندین یورش در بعضی ولایات افغانستان بالای افراد طالبان انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا