افغانستان

مجاهد: افرادی که از نام طالبان استفاده کرده و مرتکب جرم شده‌اند مجازات گردیده‌اند

سخنگوی طالبان میگوید مجرمانی که از نام نیروهای طالبان استفاده کرده و مرتکب جرم شده‌اند از سوی دادگاه این گروه مجازات گردیده‌اند.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان در اعلامیه‌ای گفته که هفت تن به جرم آدم‌ربایی، یک تن به جرم قتل و یک تن نیز به جرم جعل‌کاری از سوی دادگاه نظامی این گروه محکوم به مجازات از جمله زندان شده‌اند.

به گفته او دادگاه نظامی این گروه به پرونده‌های افرادی رسیده‌گی میکند که ادعای عضویت در صفوف طالبان را دارند و باعث آزار و اذیت مردم میشوند.

در همین حال طبق گزارشی که پیش از این از سوی سازمان ملل متحد متشر شده نشان میدهد که پس از به قدرت رسیدن طالبان ده‌ها تن از نظامیان و کارمندان حکومت پیشین با وجود اعلام عفو عمومی از سوی طالبان توسط افراد این گروه کشته و یا ناپدید شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا