افغانستان

انفجار‌های پی‌هم در کابل؛ تنها ۲۲ تن در یکی از این انفجار‌ها کشته و زخمی شده‌اند

از سه انفجار پی در پی که امروز در کابل رخ داد تنها ۲۲ تن کشته و زخمی از انفجار در مکتب عبدالرحیم شهید به شفاخانه محمد علی جناح انتقال یافته است.

یکی از این انفجارها در آموزشگاه ممتاز در منتطقه قلعه‌نو در نتیجه پرتاب بمب دستی به وقوع پیوسته و دو انفجار نیرومند دیگر نیز در لیسه عبدالرحیم شهید واقع در منطقه تانک تیل دشت برچی رخ داده است.

خالد زدران، سخنگوی فرماندهی امنیه طالبان در کابل نیز در صفحه تویتر خود با تایید این انفجار‌ها نوشته که سه انفجار پی در پی در مربوطات حوزه ۱۸ شهر کابل هموطنان شیعه ما را هدف قرار داده است.

شاهدان عینی گفته‌اند که این انفجارها تلفات زیادی در پی داشته است اما تاکنون از تعداد تلفات این انفجارها جزئیات ارائه نشده است.

با این حال آمار قربانیان انفجارهای امروز در غرب شهر کابل هر لحظه در حال تغییر است و تا کنون مسوولیت این انفجارها را گروهی به عهده نگرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا