افغانستان

دو تن در نتیجه انفجار در کابل زخم برداشتند

منابع در کابل از وقوع یک انفجار خبر میدهند که در نتیجه آن دو طالب زخم برداشته است.

این منابع میگویند که این انفجار ناشی از بمب مقناطیسی بوده و در منطقه قوای مرکز از مربوطات شهر کابل رخ داده است.

به گفته منابع در این رویداد یک موتر حامل نیروهای طالبان هدف قرار گرفته و در نتیجه آن دو تن از آنان زخم برداشته‌اند.

با این حال تاکنون مسئولان امنیتی طالبان در کابل در این مورد چیزی نگفته‌اند.

این در حالیست که روز گذشته نیز در نتیجه وقوع سه انفجار پی در پی در دو مرکز آموزشی در کابل ده‌ها تن کشته و زخمی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا