عبدالروف، پسر ربوده شده در بلخ از چنگ آدمربایان آزاد شد

مقامات طالبان از رهایی عبدالروف، پسر ۹ ساله که حدود ۲ سال پیش در بلخ ربوده شده بود، از چنگ ربایندهگان خبر میدهند.
انعامالله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان در توییتی نوشته که عبدالروف جان به تلاش های ارگانهای کشفی و امنیتی امارت اسلامی به آغوش گرم خانه و خانواده اش برمیگردد.
عبدالروف امروز در یک نشستی در مزارشریف، مرکز ولایت بلخ با حضور مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاستالوزرای طالبان به خانوادهاش تسلیم داده شده است.
معاون دوم رئیسالوزرای طالبان گفته که آدمربایانی که عبدالرئوف را ربوده بودند با مسئولان دولت پیشین پیوند نزدیک داشتند و به همین دلیل نزدیک به دو سال او در بند آدم ربایان بود.
گفته میشود که هدف اصلی سفر معاون اداری ریاستالوزرای طالبان در راس یک هیات بلند رتبه به مزارشریف غمشریکی با خانوادههای قربانیان حمله بر مسجد شیعیان بوده است.
قابل یادآوریست که عبدالروف دو سال پیش در دوران جمهوریت در مرکز ولایت بلخ ربوده شد و در آن زمان باشندهگان مزارشریف برای رهایی او دست به اعتراضات گسترده نیز زدند.



