افغانستان
یک جوان در فاریاب به زندهگی خود پایان داد

منابع محلی در فاریاب میگویند که یک جوان در شهر میمنه، مرکز ولایت فاریاب خود را حلقآویز کرده است.
به نقل از سلام وطندار، شمسالله محمدی، رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان برای فاریاب با تایید این رویداد میگوید که این جوان معتاد به مواد مخدر بوده است.
در همین حال بعضی منابع در فاریاب از این جوان عبدالحق نام برده و میگویند که او باشنده گذر تاتارخانه شهر میمنه بوده و روز گذشته خود را حلقآویز کرده است.
این در حالیست که در این اواخر آمار خودکشی در افغانستان افزایش یافته است.



