افغانستان

طالبان از کسانی که از افغانستان بیرون رفته‌اند دعوت کرد به کشور برگردند

سرپرست وزارت داخله طالبان از کسانی که به بیرون از افغانستان رفته‌اند خواست تا به کشور برگردند.

به نقل از خبرگزاری باختر، سراج‌الدین حقانی، سرپرست وزارت داخله طالبان گفته است کسانی که به بیرون از کشور رفته‌اند دعوت میگنیم که به وطن بازگردند.

او افزوده که مقامات بلند رتبه حکومت پیشین با عزت در این جا زنده‌گی میکنند و امارت اسلامی از ناموس، عزت و مال تا دفاع میکند.

این در حالیست که پس از سقوط حکومت پیشین و تسلط طالبان بر افغانستان موجی از مهاجرت‌ها به کشورهای همسایه و اروپایی از کشور آغاز شد.

بیشتر افغانستان از راه‌های غیرقانونی از مرز‌های کشور به ایران رفته از آنجا راه ترکیه را به مقصد رسیدن به کشورهای اروپایی گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا