افغانستان

طالبان دو داکتر را در کاپیسا بازداشت کردند

منابع مردمی در کاپیسا میگویند که استخبارات طالبان دو داکتر جراحی و داخله عمومی را در این ولایت بازداشت کرده‌اند.

به گفته این منابع این دو داکتر بازداشت شده اسحق و آغاشیرین نام دارند و در بخش‌های داخله عمومی و جراحی در شفاخانه ده‌باباعلی این ولایت وظیفه اجرا میکنند.

منابع میافزایند که این دو داکتر از سوی استخبارات طالبان دو روز پیش بازداشت شده است.

با این حال علت و انگیزه بازداشت این دو داکتر از سوی طالبان تاکنون معلوم نیست و مسئولان محلی این گروه در کاپیسا نیز در این مورد چیزی نگفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا