افغانستان
یک تن دو برادر را در پکتیا به قتل رساند

مسئولان محلی در ولایت پکتیا میگویند که دو برادر در این ولایت از سوی یک تن به نام اسدالله به قتل رسیده است.
خالقیار احمدزی، رئیس اطلاعات و فرهنگ پکتیا میگوید که این رویداد در شهر گردیز، مرکز این ولایت رخ داده و فرد متهم به قتل از ساحه فرار کرده است.
به گفته او نیروهای طالبان یک تن دیگر را در پیوند به این قضیه بازداشت کردهاند.
رئیس اطلاعات و فرهنگ پکتیا انگیزه این قتل را دشمنی شخصی عنوان کرده است.



