افغانستان
یک کودک ۱۳ ساله در بلخ از چنگ آدمربایان آزاد شد

مقامات طالبان در بلخ میگویند که یک کودک ۱۳ ساله را در این ولایت از دست آدمربایان نجات دادهاند.
ذبیحالله نورانی، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در توییتی نوشته که این جوان ۳۵ روز پیش در ولایت هلمند از سوی آدمربایان ربوده شده بود.
به گفته او آدمربایان این کودک را پس از اختطاف دو روز پیش به ولایت بلخ انتقال داده بودند که از سوی استخبارات طالبان از چنگ آدمربایان آزاد شده است.
این در حالیست که روز گذشته نیز کودکی به نام نصیر احمد از سوی نیروهای طالبان در ولایت خوست از چنگ آدمربایان آزاد شده است.
مسئولان طالبان در خوست میگویند که این کودک ۱۰ ساله دو روز پیش از ولسوالی مندوزی این ولایت از سوی افراد ناشناس اختطاف شده بود.



