سردی هوا در بادغیس جان سه تن را گرفت

مسئولان محلی در بادغیس میگویند که در نتیجه سردی هوا در این ولایت سه تن جان باختهاند.
خبرگزاری دولتی باختر به نقل از مولوی خالد، ولسوال بالامرغاب ولایت بادغیس گزارش داده است که این سه در مربوطات این ولسوالی در نتیجه سردی هوا جان باختهاند.
ولسوال بالامرغاب گفته است این سه تن که در نتیجه سردی هوا جان باختهاند شامل یک خانم و دو کودک هستند.
این مسئول محلی در بادغیس همچنان گفته است که در نتیجه سردی هوا در این ولایت ۳۳۷۰ مواشی نیز تلف شدهاند.
گفتنی است که روز گذشته نیز ۵ تن در نتیجه شدت سردی هوا در ولسوالی قادس این ولایت ۵ تن جان باختهاند.
منابع در ولسوالی قادس ولایت بادغیس میگویند که چهار کودک و یک چوپان در پی سردی هوا در مناطق «خیرخانه علیا، جوالق، شیخها و زاد صالح» ولسوالی قادس ولایت بادغیس جان باختهاند.
گفتنی است که در حال حاضر در اکثر مناطق افغانستان در نتیجه برفباریهای سنگین سردی هوا افزایش یافته و راههای مواصلاتی اکثر ولایات نیز مسدود شده است.



