
شش ورزشکار افغانستان به نمایندگی از کشور در رقابتهای ووشوی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای حضور یافته و قراراست در وزنهای مختلف با حریفان خود رقابت کنند.
این مسابقات در چارچوب رقابتهای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برگزار میشود و از ۲۷ ماه جاری میلادی آغاز خواهدشد.
ورزشکاران افغانستان در ردههای وزنی گوناگون به میدان خواهند رفت و برای کسب نتایج مطلوب به مصاف رقبای خود میروند.
گفتنی است که ملیپوشان ووشوی افغانستان پیش از اعزام به این رقابتها، از کمبود حمایت و پشتیبانی لازم برای حضور در این مسابقات ابراز نگرانی کرده بودند.



