افغانستان
دو تن در اثر یک حادثه ترافیکی در بلخ جان باختند

مسوولان امنیتی ولایت بلخ اعلام کردند که در نتیجه یک حادثه ترافیکی در مسیر مزارشریف ـ شبرغان، دو تن جان خود را از دستدادهاند.
این رویداد در منطقه تیمورک ولسوالی چهاربولک زمانی رخ داد که یک مرد و یک زن هنگام عبور از سرک در حال رفتوآمد بودند؛ در همین هنگام یک موتر نوع لوکسل که با سرعت در حرکت بود، با آنان برخورد کرد.
بر اثر این حادثه، هر دو تن در ابتدا زخمی شدند؛ اما بعداً در شفاخانه جان باختند.
مسوولان گفتهاند که راننده موتر بازداشت شده و تحت بررسی و بازجویی قرار دارد.
مدیریت ترافیک قوماندانی امنیه بلخ بار دیگر از رانندگان خواسته است تا قوانین و اصول ترافیکی را رعایت کنند و از رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری نمایند.



